Wednesday, December 1, 2010

结束后的小空虚

绝对不是refer to 期中考
是说大家为外文周表演准备了一两个月然后台上那三个小时就这样结束了
男开女中主持美宣学长姐大家都辛苦了
一起努力办好了美食展/系卡k好开心


美食展吃了快两百块可是都没吃到意大利组的=3=

巴西组十元超好吃手工巧克力!!!

yeah画脸黄绿巴西组





辛苦练好的男开

超级不简单的女中



有时候觉得上天对我真的不薄
幸福的家庭,出国念书的机会,而且还是成大
给我先认识资工的一群buddy,让我转系成功认识现在外文的大家
又有学姐介绍k馆那么好的工读机会,侨联又一堆奖学金和福利
还怨什么

Jarrel Zy Ng Now that it's all over, I'm surer than ever where i truly belong, so glad I'm part of all those sweats and practices, all these thrills and excitements, and all of you, FLLD rocks!!!!!

Sunday at 12:48am ·  · ————————————————————————————————————————————————————
开始剪interview的影片 声音和画面给我不同步是怎样= =
我想我应该知道怎么放字幕了yeah

_________________________________________________________________
昨晚女排练球被叫战斗型经理了囧接扣球好好玩儿扣球杀得好的时候超~~~~~~~~~~~~爽的XD就这样默默融入女排一起练了LOL
__________________________________________________________________
似乎该像大家开始思考人生一些问题为未来打算之类可是感觉还在青少年自我摸索的阶段还不想长大虽然都已经被叫叔叔了

该怎么练好[装熟]这招

刚出炉的幕后花絮篇~~


3 comments:

  1. Hey yo bro! u're doing great don't you? see you dance for the very first dance, hahaha! good job! Dance for me as you promise ya!

    Well, i must prepare you while you're still indulge in campus life. Try to think of ways to earn money or even start up a small (online) business together with some close friends...i mean whatever...trial and error...experience the losses, u will get to discover something different :)

    Jie

    ReplyDelete
  2. 每次看完你的blog我都會有自嘆不如的感覺!!
    想說:這才是大學嘛!!
    或許這是1類2類專屬的吧!!~

    ReplyDelete
  3. 你系上也有自己的活动啊不是吗羡慕什么
    我只是当多一年大一所以才有机会参加这些啊~

    ReplyDelete